start something new

jag känner mig helt tom i skallen av någon anledning, får som inte fram det jag vill säga.
ordet bara blandas ihop och de jag säger blir knas!

sommaren har bara flygit förbi, slutar sommar vikariera nu på söndag!
ska bli skönt på ett sätt men ändå inte, är ju i ett stort behov av pengar just nu.
Men de låter som om jag kommer att få åka ut på ringningar, det är ju någonting iallafall.

Har förövrigt satt och tänkt hur jag vill att saker och ting ska bli nu.

- ska börja plugga upp ämnen på komvux
- söka in till sjuksköterskeutbildningen till våren kanske
- efter det söka vidare till ambulanssjuksköterska
- börja träna på seriöst nu, har ju inget som tar upp en massa tid nu
- skaffa lägenhet och hund

och massa mera, men orkar inte rabbla upp allt.
men som sagt de är inte säkert det kommer bli av med att läsa så fort. Beror på om jag har orken och är nog motiverad till det, känns ändå som att jag kanske skulle vilja jobba ett tag först. Fan det är jobbigt att bli vuxen!

näe vet ni vad nu orkar jag inte dela av mig med mitt liv så mycket mer, eller rättare sagt så ska jag gå och sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0