i don't like what i see

Hinner verkligen inte uppdatera här så ofta som jag skulle vilja men försöker skriva då jag har tid och ork.

Träningen flyter på hyffsat bra och våra mål till att bli fit till sommarn står högt om våra huvuden. Även fast vi kanske inte är så nyttiga ibland så är ju huvudsaken att vi rör oss ;)

Men jag kan säga att jag har faktiskt inte varit så onyttig, och med onyttig menar jag äta godis osv.
Jag är riktigt stolt över mig själv har inte ätit flott sen i söndags, alltså 3 HELA dagar utan godsaker, tycker det är oerhört starkt gjort av mig!

Sitter förövrigt och lyssnar på gammla låtar och får en hel del minnen, både bra & dåliga ..
Fan att livet ska vara så komplicerat nu!


Rock konserten 2007, känns som igår! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0