Not fair

Sitter och käkar en banan & lyssnar då johan gnäller på att jag smaskar.
Men saker blir godare ifall man smackar, tycker då jag iaf!

Bars passet gick väl sådära hade kunnat ge mer men motivationen var inte på topp.
Spinning är mer min grej, där gapar dom och skriker så man blir mer taggad och där ger jag aldrig upp utan cyklar tills jag känner blod i munnen ungefär. Är så grymt skönt att känna endorfinerna flödar i kroppen efteråt & att få ta en varm dusch och bara lägga sig och sova sen är undeerbaart!

Känner att träningen har kommit igång bra nu. Nu är det bara kosten som ska ändras lite, kanske utesluter alla mina gosaker för ett tag, fast nån gång kan ja få smaka lite! :)

Nu ska jag försöka plugga det jag ska redovisa tills imorrn, wish me luck!
Nattinatt!


ssseexyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0