Fireflies

Jag är hurtig! Idag klockan 06.00 for jag och gymmade! Tro det eller ej men det var faktiskt rätt skönt att fara och gymma just då, det var inge folk och var skönt att promenera hem sen, förutom att mitt ansikte höll på att frysa till is!

Ska fara hem snart och hämta nå kläder. Ska nog fara till Luleå en sväng imorrn måste och lämna tillbaka nå kläder sen jul osv, så blir nog där någon enstaka timma.

Blir förresten brunhårig på tisdag alltså inte imorrn utan nästa!

Ska bli spännade och se hur löshåret ser ut, köpte det i mörkbrunt så hoppas färgen är snygg så man kan färga den färgen i håret.

Efter jag varit hem och hämtat nå kläder ska jag börja med köttet & klyftpotatis :) Blir nog klart kring 8-9 tiden kommer hungra ihjäl! :o

Nå nu ska jag klä på mig sen snoka runt lite :)
take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0