Go hard or go HOME

Har just klickat hem lite måltidsersättande & muskeluppbyggande pulver, så nu ska jag sätta igång med att träna mer seriösare. Och förhoppningsvis ser man resultat efter det.
Satt och åt chips och drack cola då jag beställde det, högst motiverande av mig.
Men det är helg så då får jag unna mig. Har ju lyckas hålla mig någolunda bra från att äta sötsaker på veckan har bara slinkat ner någon godis här & där men ska försöka sluta helt!

Ska försöka börja spinna nu 2 dagar i veckan som jag gjorde tidigare. För att de är det enda sättet jag orkar hålla igång länge & bli motiverad. Tycker de är sjukt jobbigt att fara och jogga osv..

Förhoppningsvis så blir man lite slankare och muskligare till sommarn,
för vem skulle inte vilja ha hennes kropp till sommarn?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0