Hemma!

Är skönt att vara hemma. Speciellt att få sova i sin egen säng har varit awesome!
Kan berätta om mitt nyår som inte vart så speciellt lyckat om man säger så, haha!

Vi började att dricka kanske kring 5 tiden eftersom att Rasmus skulle upp och jobba dagen efter. De flesta vart dyng kring 7 tiden, vi satt och spelade ölspelet, satt och sjung & spelade gitarr osv, mycket trevligt :)
Kvällen slutade däremot klockan 10 för mig och Johan, vi gick och la oss. Missade 12 slaget och hela köret, LYCKAT va? Haha och de var inte pga att någon av oss var för full, utan vi var helt slut bara!

Vaknade upp pigg som en murt och vi drog iväg på stan och åt. For senare på någon sunk fest, drog iväg där efter 5 minuter. Försökte få ihop folk att spela sällskapsspel men alla låg och tofflade .. Så de bar av hem till Rasmus.

Var vaken hela natten och Johan och jag kom på att vi kanske far hem då. Så vi tog halv 8 hem till kalix.
Det första vi gjorde då vi kom hem var att äta sen klockan 13.00 gick vi och la oss, vaknade upp 01.00 gick ner klockan 05.00 och bakade scones sen gick vi och la oss och sov tills klockan 3! Grymt skönt att få sova kan jag meddela er om.

Just nu har jag tagit en välbehövlig dusch, och har just klickat hem ett löshår :o Får se hur de ser ut, beställde det i brunt eftersom jag ska bli brunhårig snarast!

Ska tanka ner en film nu och sen ligga i sängen och bara ta det lugnt!
take care!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0