in loving memory

Listan jag skrev igår har jag ju inte lyckas följa så bra. Men tog mig en promenad och har lagat mat hitilts. Ska och spela innebandy med syster & hennes vänner sen så blir ju lite motion där med.

Förövrigt gick samhällsprovet åt helvete. Att börja plugga en dag innan lönar sig verkligen inte någonstans!
Nåja man lär sig av sina misstag..

Sitter här och är sur, johan håller på att kasta saker på mig och de tar fan hårt så han kan ju typ skita ner sig!

Just nu skulle de behövas ett gympass, skulle få ut min ilskhet känner jag och det skulle vara välbehövligt! :p

Nu ska jag plocka ihop nå saker här som jag ska ta med mig hem. Har nästan halva min garderob lite över allt här i rummet så kanske borde städa upp det!

take care!


Blir aldrig less den här låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0