live your life

Har just kommit till Johan. Har nyss varit hemma och ätit lite tårta eftersom syster fyllde år. Vi hann även med lite Rock band som förövrigt gick åt helvete ifall någon carebear vill veta det ..

Slutar 12 imorgon så man kanske tar sig ett gympass då också, skulle behöva komma igång med gymmandet nu, så no more flott på veckan .. Antar att min syster sitter och skrattar då hon läste att jag inte ska äta flott på veckan, för det gick ju verkligen inte så bra sist jag skulle hålla mig.. men fan de är svåårt!

Ska ta mig en dusch nu sen lägga mig och ta det lugnt, känner att en förkylning börjar att ta över min kropp, INTE BRA!


Kommentarer
Postat av: Bella

Sv: Tack så mycket :D

2010-01-26 @ 18:16:22
URL: http://izabellsoderlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0