nytt år nya möjligheter

Som sagt har vi gått in i ett nytt år och jag hoppas det blir ett bra år. Finally är man 18 och det känns oerhört skönt! Har endel saker att se fram emot, bla Studenten. Känns lite sjukt att de är ca 5 månader tills dess.

Har även försökt mig på ett nyårslöfte som jag vill, förhoppningsvis ska försöka följa.
Har ju inskaffat mig ett gymkort också, så jag hoppas att det kommer användas flitigt under detta år!

Fast att jag sitter och vräker i mig ostbågar & sveper cola är ju inte en bra start på mitt försök att inte äta så mycket flott.. shame on me!

Men imorgon blir det ändring på det! Jag ska pallra mig till gymmet och förhoppningsvis finner jag motivationen till att fortsätta och se hur man får resultat av träningen.
Det kommer bli tufft speciellt så slö och sötsugen som jag är. But i'm gonna make it! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0