until the day i die

Igår kväll var jag, johan & min systers vänner och spelade innebandy/fotboll! Var väldigt najs, men det som är mindre trevligt är min feta träningsvärk som är extrem! Jag tar mig knappt ur sängen och direkt jag skrattar eller nyser så dör mina magmuskler! Far nog och gymmar imorgon så jag kan träna bort min värk! :)

Har varit på Ikea idag efter skolan med mammi & johan. Hittade mig nå lådor till garderoben eftersom det ser ut som ett bombnedslag där.

Då jag kom hem kom jag på att jag skulle städa där, men då kom jag på tanken att jag skulle måla om där inne.
Så jag har stått och skrapat bort den gammla färgen där ikväll, ska fortsätta imorgon med och förhoppningsvis hinner jag bli klar med det! för er som undrar så är de en "walk-in-closet" dock inte stor haha :P

Nu ska jag ta mig en varmt dusch och sen plugga till provet jag har imorgon!
take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0