halo

Ligger nere i vardagsrummet på en madrass där jag ska sova, för min säng är upptagen som vanligt så det suger att ligga på en hård madrass.

färgade förövrigt mitt hår idag, for till scapa och köpte en hårfärg som dom sa skulle vara i samma nyans som mitt löshår, men efter jag sköljt ur färgen så var mitt hår RÖTT! Ska gå dit på måndag och klaga och begära tillbaka pengarna, för 200 spänn åt helvete är inte OK!

Ska fara på coop imorgon och färga över det för jag vill verkligen INTE ha rött hår just nu. Och de är ju verkligen kul med brunt löshår och så är man rödhårig.. NOT!

Nu ska jag ringa gubben innan jag går och sover, hatar att sova själv, har ju ingen att pussa godnatt & krypa under täcket med och somna i famnen hos! :(

Nattinatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0