Yesterday

Luleå trippen igår var mycket tröttsam för mig, var så trött så jag trodde jag skulle somna stående. Jag smittade av mig min trötthet till Regina så vi vart enormt rubbade och fnissade åt allt, haha!

Hittade mig iallafall detta;

Skjorta från MQ, Halsduk från HM


Mössa från Svea (fast den är beställd)


Och lite smått & gott :)

Köpte inte allt för mycket vilket var skönt, synd bara att jag är så gott som pank nu, har 1500 i börsen som kommer gå åt snarast till att klippa mig & färga håret. Men sånt är behövligt!

Idag vet jag inte vad man ska hitta på, funderar på om man ska gå ut på en liten promenad, är ju varmare än igår iallafall är bara -18 nu. Det gäller att klä sig som ett tok om man ska ut.

Men nu ska jag plocka ihop lite saker, är så stökigt vilket ogillas!
Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0