break of dawn

Det känns som om jag inte har nå liv nu då jag jobbar.

Om jag jobbar dag så kommer jag hem kring halv 4 då lägger ja mig i sängen och tar en powernap tills klockan 6 ungefär, sen går ja och äter typ nå billys eller någonting som är lätt att laga. sen lägger ja mig i sängen igen och ligger där tills jag ska sova och upp klockan 6 på morrn och så blir de samma visa om och om igen.
Samma då ja jobbar kväll, då sover ja till 1 för att vara så pigg som möjligt på jobbet, och då går jag ju från 2-22 och då går ja ju och lägger mig efter det. De är fan tråkigt att växa upp och bli vuxen, jag vill inte!

Och de värsta är ju att jag inte hinner med träningen. Jag som tränat ca 5 dagar i veckan och nu hinner jag inte ens med en enda dag för att ja är så trött. 

Och så håller ja ju på att försöka få tag i lägenhet här snart, ser ut som att jag kommer få bo själv där, eftersom jag kan inte betala för 2 personer, och ja kommer inte orka med att den ena bara sitter hemma medans man själv får jobba ihop pengarna.. 

Nä, nu ska jag krypa ner och försöka somna så man orkar upp och jobba 06.30 imorgon!
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0