free fallin'

Ligger och myser till John Mayer med tända ljus i rummet.
De är så härligt att de har börjat bli mörkare, allt blir så mysigt!

Mörka höstpromenader.
Gosiga koftor
Tända ljus och mysa


Tänk er att ha varit på en uppfriskande promenad i mörkret, och sen hoppa in i duschen och krypa ner i sängen med någon man älskar och tända ljus och mysa till max, lät väl inte så tokigt?

Längtar tills mitt hm paket kommer, fullt med massa höst kläder.
det som fattas är bara ett (flera) par skor & en höst jacka!

Snart är sommarperioden över, det har gått så fort att jobba!
Då blir det att åka ut på utringningar när behövs folk.

Har beställt mig en namnbricka + vårdbrosch som jag hoppas kommer komma snart!
Vart en vit med blått kors, den får duga tills vidare :)


Nu ska jag lägga mig och se filmen och sen sova, upp och jobba klockan 6 imorgon.
Hoppas dagen går fort, är i behov av ledighet!

godnatt & sovsött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0