long time

Känns lite smått jobbigt att skriva här då jag jobbar. Händer väl inte så mycket om dagarna förutom att jag i stort sett bor på sjukhuset. Men inte ska jag klaga, får ju pengar som är väldigt välbehövda!

Så vad mer kan jag säga ..
Letar lägenhet och måste fixa jobb + att ja ska ringa och boka en vovve här snart i veckan. Får den då i november/december, då hinner jag förbereda mig och förhoppningsvis hitta jobb tills dess, peppar peppar!

Nu ska jag ta och hoppa till sängs, känner mig rätt sliten efter jobbet idag, var som så mycket som skulle göras!
Om jag inte skriver här så ofta så är de ju för att orken och de soliga vädret går i första hand ;)

Ha det bra!
Puss!


Snörde även upp en vacker bild från studentveckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0