7 dagar kvar!

Fyfan så de kittlas i magen när jag tänker hur nära det är tills studenten!
sju ynka dagar, och veckan som väntas kommer bli fett med skoj.
Vi ska slösa bort 15000 på en vecka, inte illa va?

Ska till happis imorgon och fixa det sista inför balen, skor. Hittar fan inga fina som jag vill ha, eller jag gjorde det i luleå men så kollade jag på prislappen och 1200:- för ett par skor är way to mutch för min plånbok!
Så får hoppas jag hittar några.

Ska väl hoppa till sängs snart så jag orkar upp, skulle tydligen fara vid 9 tiden så vi är hemma rätt så tidigt ändå. Johan är och fiskar just nu så han kommer väl "smygandes" upp till mig nån gång i natt.
Sovsött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0