all night long

Har varit till haparanda idag på morgonen och skulle kika på balskor. Jag hittade ett par som jag TRODDE skulle passa till klänningen, och så testade jag klänningen och skorna och det såg inte alls bra ut! men what to do?
Kanske går med balleskor istället!
Måste även hitta mig en outfit för jakten på guldägget, blir klurigt mycket klurigt!

Ska pallra mig till gymmet blir att träna ben & rumpa tror jag en svin jobbigt pass har jag tänkt mig, sen typ löpbandet en timme med rask promenad, tänk om jag skulle orka det då skulle jag vara stolt över mig själv.
Det är bara min lathet som sätter stopp för det!

Nä kanske man ska bege sig mot gymmet?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0