för jag har tagit studenten, fyfan vad jag är bra!

Jag vill ta om studenten, vill inte splittras ifrån klassen nu då man kommit varandra så nära, allt har gått så himla fort, skulle nästan vilja gå ett år till! Men vi har bestämt att vi ska ha klassfester i sommar vilket jag ser fram emot mycket!
måste snöra upp lite bilder då jag hittat kamera laddaren, annars måste jag nog köpa en ny.

Förövrigt börjar jag jobba imorgon och 8 veckor framåt, känns väl sådär är ju en sån lat människa så igentligen vill ja bara ligga hemma och sova, men jag får tänka att de ger pengar ifall jag blir less!

Förövrigt mår inte min kropp helt OK, att supa i 6 dagar i sträck är inte min mage van med kan jag ju säga.
Fatta mycket träning jag har tappat, blir att försöka pallra sig till gymmet så småningom i veckan ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0