it´s my life

Dagen har gått så otroligt segt.
Gick och kollade på klockan hela tiden, varför? Jo för sover man knappt 2 timmar på natten och ska upp och jobba dagen därpå så är man ganska så sliten i kroppen.

Då jag kom hem käkade jag pizza och gott var det! åt det igår också men jag hoppas de inte syns allt för mycket, ska ju som sagt pallra mig till gymmet då jag hinner ;)

Förövrigt så kan ju lönen komma helst nu tycker jag, måste inhandla mig en telefon eftersom den jag har nu är typ i tre delar snart, den har en tedens att hoppa ur fickan rätt så ofta, så går det då man har lodis brallor.
Men det är det bästa .. mjukisbyxor alltså!

Nä, nu ska jag gå och tvätta bort sminket och gå och lägga mig!
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-01 @ 13:03:52
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0