hard work!

Gårdagen var väldigt rolig, fick mig många goda skratt vilket syns på bilderna som så småningom kommer att dyka upp på facebook och även här. Blev inget hotellet för min del, men de var likerst var helt slut av "sugleken" som vi roade oss med en stor del av kvällen. Misstolka inget nu. Som sagt bilder kommer i veckan så får ni se vad jag menar!

Kvällen kommer att spenderas med Johan, Jesper & Fredrik samt en film. Ska bli grymt skönt, orkar inget annat än att se en film.

Förresten har jag nämnt att jag börjar hårdträningen inför studenten/balen och beach 2010 imorgon, hehe.
Kan ju inte se ut som en fläskig flodhäst heller, så imorgon ska jag gå en powerwalk innan frukost, sen iväg till skolan och boka biljetter till balen och efter det blir det gym. Blir ett tufft benpass, ska vara så slut att jag nästan måste krypa ur gymmet!

Veckans träning kommer se ut såhär;
Måndag: powerwalk (innan frukost), gym ( ben, rumpa ) + mage
Tisdag: powerwalk (innan frukost), pilates + mage
Onsdag: powerwalk (innan frukost), gym ( rygg,mage )
Torsdag: powerwalk (innan frukost) Spinning + mage,rygg
Fredag: powerwalk (innan frukost) gym ( biceps,triceps, bröst)
Lördag: VILA
Söndag: promenad

Ska försöka hålla det så gott som det går. Det jag tvekar på att jag inte kommer hålla är powerwalken innan frukost.
Jag är absolut ingen morgon människa så det kommer bli grymt tufft!

Snör även upp en bild som får mig sjukt motiverad till att träna, grymt snygg tjej förövrigt!
Tror även den uppskattas av de manliga läsarna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0