hot hot hot

Att cykla till skolan & tillbaka i svarta byxor och en svart adidaströja kanske inte var dagens smartaste. Kom hem helt sjöblöt i svett minst sagt det rann på ryggen och mellan tuttarna, lagomt mysigt eller?

Ska snart gå och lägga mig i solen ett tag för första gången under dessa dagar solen varit framme, kanske är på tiden att jag gör det. Måste även in till kalix igen klockan 3. Ska och se vad jag ska ha för uppsättning på balen och hur mycket det kommer kosta osv.

Ska försöka göra bort nå uppgifter i ivn, nk och idrott b senare ikväll så jag inte behöver fundera över dom, då har jag bara;
  • Ett dataprov
  • 3 samhällsprov
  • Nationella i matte
Så efter jag gjort bort dessa kan jag bara slappna av, har varit så stressad sista tiden så ska bli skönt att lyfta bort en börda från mina axlar!

Nä vet ni, nu ska jag gå ut och lägga mig i solen ett tag!
ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Sophie - Mamma till Nicole

Haha jo man blir ju de. :D Du & mobbo Johan måste komma & hälsa på =)

2010-05-19 @ 12:28:52
URL: http://sbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0