i remember your smile and how we cuddle in the night

Var ett tag sen uppdatering. Kan säga att träningen jag skulle hålla gick åt pipsvängen, så jag orkar seriöst inte bry mig. Ska bli ett fetto till sommarn, kommer ändå inte hinna bada eller nånting eftersom jag ska jobba hela sommaren.

Har hänt en hel del under den vecka jag varit frånvarande.

- Jag har gått ut i praktik idag och det känns jobbigt, eftersom jag har skolarbete som måste hinnas göra innan betygen sätts.
- Jag har insett att studenten är snart här!
- Jag har insett hur mycket jag saknar tiderna för ca 4 år sen
- Jag.... jag vet inte har så mycket som jag vill skriva här men får inte ut det.

Var väl en lite små deppig lista förutom studenten, men jag har så mycket på mitt hjärta som jag vill få ut men som inte går, och vill klargöra saker för mig, för just nu är det måånga hinder i min väg, men jag ska klara det.

Nu ska jag ringa johan och höra om han har kommit hem, och sen sätta mig på cykeln och trampa i motvind till han. Ska ta en lååång och varm dusch och sen blir det sängen för hela slanten, är dödstrött!



Kommentarer
Postat av: Sophie - BF+7

Haha men din jävla retsticka! ;)

2010-05-11 @ 13:05:58
URL: http://sbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0