i can really use a wish right now

Under tiden jag inte skrivit här har jag gått och dragit på mig en rejäl förkylning. Vilket jag inte är allt för glad åt.
Hoppas jag hinner bli frisk till studenten och balen, vill ju inte gå där och nysa och typ rinnande snor från näsan!
+ att nu kan jag inte gymma eller ens gå och powerwalka, fatta vad hemskt jag HATAR att vara sjuk, brukar ju inte vara så sjuk ofta, men då jag väl blir sjuk så ligger ja i 40 graders feber och är helt utslagen. Sist jag hade feber låg jag i 41 graders feber, såg svart/vitt och min hörsel ökade dubbelt så mycket en blomfluga lät som en humla i mina öron, sjukt va?
Okej nu kanske jag skrev lite mycket om att ja är sjuk, men de är väl för att ni ska tycker synd om mig, right? ;)

Förövrigt var det sista dagen på brandstationen, känns åt helvete, har ju haft det hur kul som helst där!
Kanske man söker in som sommarvikarie där nån sommar, skulle vara skoj!

Nu är det bara 2 veckor kvar tills jag står på flaket och skriker "FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEEN, FYFAN VAD VI ÄR BRA! " Kan inte fatta att jag går ut skolan, förhoppningsvis får jag jobb efteråt så jag kan flytta och starta om på nytt. Planeras in en utlandsresa i höst också, + att jag ska inskaffa mig en vovve!

Nu ska jag gå och äta godis och invänta att johan kommer,
ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0