asså shit!



bra på att uppdatera .. eller?
Men jag gör inte så mycket om dagarna än att träna, umgås och vara med hunden.
Skulle dock vilja ha lite variation om dagarna typ som att få jobba eller något i den stilen.

Förövrigt går träningen bra, kämpar & sliter tills mina muskler är helt slut (nästan iaf), är dock det dära nästan som jag måste försöka ändra så det blir att jag är helt slut.

Veckans upplägg kommer se ut såhär;
Måndag; ben,vader och rumpa
Tisdag; rygg och triceps
Onsdag; mage & bröst
Torsdag; biceps & axlar

Har ändrat det lite för att få lite variation och se om det funkar bättre än förut.
Blir även att gå på crosstrainern i några minuter efteråt varje pass om jag orkar dvs.

Ska föresten testa mäta mig kring lår mage armar osv och se om det ens ger reslultat med allt flott jag äter, man får hoppas på det annars kanske man inte ska vara så onyttig hela tiden .. och det skulle ju vara KATASTROF att sluta med flottintaget, hehe!

Kommentarer
Postat av: hulda

Hoho, klart du kan sluta med flottet! Ät massa mat istället så du inte blir sockersugen;)

2010-11-23 @ 22:12:30
Postat av: Jessica

Nej det går inte att sluta jag har försökt! ;)

2010-11-24 @ 11:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0