get myself together

Vaknade klockan 7 av att jag var så jäkla pissnödig, så ja försökte smyga ur rummet utan att hunden skulle vakna men det gjorde hon så då var det likerst att ta ner henne och gå ut med henne. Så nu är hon nyäten och sover igen, skönt att hon har lugnat ner sig på mornarna nu och inte är lika tokig!

Är så skönt att hon redan är rumsren, och redan kan, sitt, tass och ligg för att bara vara en vovvebebis på 4 månader! Är glad att jag åkte ner till Sundsvall och hämtade henne, för hade inte jag hämtat henne hade hon varit i Skövde just nu!

Ska fara med mamma & pappa idag och leta efter en gran i storön så Mira ska få komma och springa i skogen med oss, hon riktigt älskar att få vara lös i skogen! Efter det ska vi och fika till farfar som fyller år.

Skulle tro att det blir att fara och se någon film ikväll, pratades om det igår iallafall.
Nä nu ska jag gå och ta mig nå mat i magen!


Kommentarer
Postat av: Soppe - Nicole's morsa

Nä jag har inte velat fya åt han, läste nånstanns att han kan gömma sig när han gör det. :)

2010-11-27 @ 10:58:34
URL: http://sbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0