hej mitt vinterland

Har ni märkt att det har kommit snö?
om inte så bör ni gå och kika ut genom fönstret.

Behöver jag ens nämna hur glad jag är att snön ÄNTLIGEN är här!
och de är inte värt den smällter bort ..

Sitter här och smider planer tills min födelsedag! Tror det kommer bli awesome. Är ju dock bara 45 dagars tills dess men man ska vara ute i tid! Fyller ju som sagt år den 22 december och de brukar ju vara högtid för hemvändaren då så det kommer ju bli kanoners. ( om det nu blir av detvillsäga)

Ska satsa på hårdträning nu! Hur min kost och mina dåliga vanor är skiter jag i just nu.
En sak i taget kommer nog att funka bäst.

Nu ska jag ta en varmdusch, sen smörja in mig med massa lotion och hålla mig borta från mira tills de har torkat.
Hon gillar nämligen inte att jag är ren, hon tycker ja ska lukta svett & hund ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0