like i'm the only girl in the world



Är i en period där allting går som jag vill och jag är allmänt lycklig.
Men ska inte ropa hej ännu för snart är man kanske i en svacka igen,  men då är det bara att klättra uppåt igen.
- livet är verkligen som en bergochdalbana!

Vaknade klockan halv 7 av att hunden vaknade, försökte somna om men Mira ville verkligen inte sova mer så det var bara att kliva upp då. Gick ut med henne, sen somnade hon på soffan så då passade jag på att ha en mysfrukost.
Eftersom att det fortfarande var mörkt ute så passade jag på att täna ljus vilket var grymt mysigt!

Ska klä på mig på ett tag och bege mig ut på en promenad med hunden och bra musik i örat, var ett bra tag sen jag var ute och promenerade så det är på tiden! :)

Längtar förövrigt till gymmet ikväll, ska pressa mig igenom ett grymt hårt mag & bröst pass.
Jag är grymt taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0