rice and shine

Steg upp klockan 11.30, ställde mig och bakade en kladdkaka, dock inte till frukost även fast jag ville de jätte mycket! Den ska sparas till ikväll då tjejorna kommer.

Har stått i en halvtimme och försökt att ta bort de där äckliga fläsket som sitter fast på fläskfilén, vart måttligt less på att de satt som sten och klibbades jätte mycket. HATAR då jag blir kladdig om händerna, de är bland de värsta jag vet har hatat det sen jag var barn!

Ska plocka ihop lite i vardagsrummet samt duka fram klart så att jag bara behöver börja med maten. Gillar att planera annars blir de så stressigt!

Vet ni vad jag gjorde inatt klockan 3?


Kunde inte sova så jag satte mig och åt glass med strössel och såg nalle puh, barnsligheten kommer aldrig lämna mig, somnade sött efter filmen kan jag säga :)


Kommentarer
Postat av: Soppe - Nicole's morsa

Tack! :)

2010-10-03 @ 20:26:13
URL: http://sbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0