save tonight

Är helt omöjligt för mig att sova bra då det stormar ute, ligger bara och vrider & vänder mig.
+ Att jag drömde att jag vart skjuten först i bröstet sen i huvudet och innan jag slog i marken vaknade jag. Ska se vad det betyder om man blir skjuten ..

"Om du drömmer att du använder skjutvapen, är det ett varsel om ett långvarigt gräl.
Ser du en annan personanvända dem, är det ett tecken på skvaller och förtal."

Vet inte riktigt vad jag ska tro om drömtydning, till en vissdel kan ju sakerna stämma in, men allt som står om det kanske man inte ska lite på fullt ut, finns ju massa skit som inte stämmer också som folk bara skrivit in..

Mamma kom med en kanelbulle och en trocadero åt mig då hon hade varit & handla. Perfekt frukost va?
tur man inte har dålig ämnesomsättning, hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0