cry me a river cause your love is wicked

Efter att ha tryckt i mig ett skrovmål funderar ja på om det är idag hårdträningen börjar?
eller .... ?


Måste ju ha något mål om mig själv så jag vet hur jag kan lyckas..
Jag behöver inte gå ner i vikt, kanske bara slimma de dära extra fläsket som är så otroligt svårt att få bort.
Det var väl ett någolunda mål?
Hur jag ska lägga upp träningen är ett annat problem de hinner jag fundera över.

Konditionen måste byggas upp, promenader och springturer nån gång iveckan.
MÅSTE börja spinna igen, var så länge sen så de känns hemskt att sätta sig på cykeln igen, kommer dö i en hjärtinfarkt eller nått. Men de är bara ta tjuren i hornen and go for it!
Måste nog sätta upp mål för träningen och se över min ehm, kost .. skrovmål kanske man inte ska äta flera gånger i veckan ...
Men att hålla sig ifrån sötsaker är väl en bra början, kommer ju bli tufft, en sån gottegris som jag är.

Nä vet ni vad.. Jag återkommer med detta när mina mål är mer specifika!




blir helt nostalgisk av att lyssna på denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0