i can really use a wish right now

Har just kommit in efter en lång & svamlig promenad. Mina ben känns som spagetti just nu och är allmänt slut!
Känner mig förbaskat hurtig som går ut och går nästan varje dag.

Imorgon ska jag kliva upp tidigt, eller ja typ 10. Ska följa med kåkå till af, sen ska vi gå och äta lunch på lyktan!
Sen blir det nog gym i think, har inte varit på ett bra tag!

Ska förövrigt tilllägga att gårdagen var helt ok! de var så mysigt! ;)

Näe nu ska jag snöra mig i duschen!
/jessica

Kommentarer
Postat av: Soppe - Nicole's morsa

Haha tack :) Ja, de är ju tråkigt som fan, men när man får den där adrenalin kicken efteråt är det så värt det :)

2010-09-07 @ 17:31:26
URL: http://sbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0