if you fall for me

Uppe med tuppen eller?;)


Klockan 11.32 klev jag upp idag! Hur ovanligt är inte de då?
Känns ju skönt att inte sova bort hela dagen iallafall så man hinner göra nå nytta. Ska gå och klä på mig och fixa mig klart nu strax sen skulle johan komma förbi, mycket trevligt!

Senare idag måste jag och handla hem lite mat så jag klarar mig då mamma & pappa åker iväg till stugan.
FET FEST HOS MIG DÅ, Skulle inte tro det va!
Jag ska ha en tjejkväll med go mat & filmys med några awesome brudar. Skönt att inte hamna i flaskan som vanligt, alkoholist som man tycks vara, men vad annars kan man göra i kalix förutom att dricka, äta pizza, klippa sig eller se film?

Sen idag om jag hinner ska jag klämma in ett träningspass mot kvällskvisten, blir nog armar idag känner mig lite sugen på det. Hatar nämligen att träna armar men skönt att ha träningsvärk efteråt. Eller skönt är de väl inte direkt, men en härlig känsla för då vet man att man ha presterat bra! :)


lite lagomt flummig bild ett bra tag sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0