it's friiidaaay!

Min dyngsrytm är helt fuckad. Vaknar kring 3 om dagarna och går och lägger mig kring 3-4 tiden på nätterna.
DOCK missar jag inget på dagarna då jag sover,för att alla andra jobbar ändå. Kanske dags att ta tummen ur arslet och söka jobb? Måste iallafall ringa och höra om jag får komma och rensa iår, hoppas det för jag är i behov av pengar som jag måste spara till november då jag hämtar vovven!

Det är fredag idag! Och den kommer jag spendera med Matilda, Josefin & Regina, blir att se film och bara ta det lugnt och myysa.

förövrigt håller min mage och rygg att döda mig. har nämligen extremt med mensvärk, känns som att jag ska svimma ibland, inte så skönt enligt mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0