let's do it!

Alltså förbannat sugen är jag och flytta just nu!
men har dock inte råd eftersom jag ska skaffa vovven och jag måste ha jobb om jag flyttar och de har ja ju INTE!
är rätt skönt på ett sett att bara få ta det lugnt ett tag, men man blir ju tokig. Rastlös är bara förnamnet ..
Kanske man ska börja fara och jogga då man vaknar? Skulle behöva bygga upp konditionen en aning. Orkar inte springa 1 km ens utan att jag dör. Tusan att man slutade fotbollen .. Jag menar då sprang man 6km utan problem!

Idag ska jag iallafall vara och gymma. Tar en paus med promenaderna eftersom mina hälar har endel skavsår!
Ska köra slut på min armar idag, ska bli riktigt skönt! Måste dock fara och inhandla gymhandskar, orkar inte gå runt med massa förhårdnader hela tiden.

Nu ska jag gå och se om det finns något ätbart i skafferiet!
/jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0