Truth is, everybody is going to hurt you. you just gotta find the ones worth suffering for.

Efter att ha kollat runt på datorn, uppdaterat facebook om och om igen och ser att ingen skriver eller är online, funderar jag smått också att man kanske ska söka upp sängen? det suger verkligen att vara arbetslös, finns ju inget att göra om dagarna, typ sova äta träna .. what a life!

Vad har jag gjort dom senaste dagarna då, jo...
Jag har hunnit gå ut med mina vänner och dansat till mig världens fetaste träningsvärk i låren
Varit extremt sugen på pizza.
Myst & sett film
Gått på stan och sett en tröja samt mössa som jag ska köpa imorgon!
Promenerat.

Jag känner att jag måste bli mer aktiverad om dagarna, jag vill ha ett jobb men jag verkar inte få ur tummen ur arslet och söka jobb. Jag måste ringa och fråga om jag får komma och rensa, vill igentligen inte men cash is king!
vill ha en riktig myskväll och bara ligga och mysa med tända ljus och äta gomat och bara ta det lugnt, se film och bara ha någon att krama om som ligger och viskar hur fin man är och hur mycket man betyder för en ..

I don’t understand how i can smile all day long but cry myself to sleep at night.
How i can let go of something i once said you couldn’t live without.
i hate to take decisions ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0